GERMANA INTERACTIV

In aceasta sectiune spui cateva cuvinte despre tine, [varsta, locatie, gen (masculin/feminin)], ce doresti sa studiezi, nivelul la care te afli, ce esti dispus(a) sa ajuti pe altcineva sa invete si alte informatii care le consideri tu relevante.
De asemeni poti preciza cum doresti sa aiba loc interactiunea: E-Mail, Messenger , Skype, etc. Preferi ca interactiunea sa aiba loc doar prin email / messenger text sau si messenger audio / video, respectiv sa faci conversatie.



Iti poti lasa direct pe site o adresa (email, mess, etc) unde cine este interesat te poate contacta, sau poti sa trimiti administratorului (invata_interactiv@yahoo.com) datele tale(informatii relevante pentru acest demers) si adresa de contact, (de preferat o adresa de email, messenger, skype). Cand cineva isi doreste sa comunice cu tine vei primi un mesaj de instiintare cu informatiile aferente. Tu vei decide daca esti de acord sa comunicati.
Daca gasesti pe site pe cineva, care nu are datele de contact publice si doresti sa sa-l (o) contactezi:
  • trimte email direct la: invata_interactiv@yahoo.com
  • sau poti raspunde la mesajul persoanei care te intereseaza direct pe site si sa astepti un raspuns din partea lui(ei).



Te rog sa ai in vedere ca:

  • trimitand cererea ta la administrator este posibil sa dureze mai mult pana ti se va recomanda o persoana compatibila;
  • daca postezi anuntul tau direct, ai parte de o expunere mai mare si astfel sansele tale de a gasi pe cineva cresc semnificativ , intr-un interval de timp mai scurt.




Daca doresti ca anuntul tau de colaborare sa fie sters de pe site, trebuie sa trimiti la administrator, (invata_interactiv@yahoo.com ), un email care sa contina: anuntul de sters si un scurt comentariu motivand cererea.
Atentie! Adresa expeditorului trebuie sa coincida cu adresa de email data in anunt spre a fi contactat(a), in caz contrar anuntul nu va fi sters.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (45)
  • Dragomir Sorin
    Dragomir Sorin 7 ianuarie 2011 la 10:44

    Buna sunt o persoana de 37 de ani, din Sighisoara. Si doresc sa invat limba Germana. Nivelul meu este de incepator. As dori sa cunosc pe cineva care sa ma ajute sa invat limba Germana. Dina pacate nu ma pricep momentan la nici o limba straina.
    Daca sunteti interesati trimiteti un mesaj la adresa de e-mail argos229@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 15 ianuarie 2011 la 16:16

    buna,sunt mihaela,locuiesc in timisoara,si imi doresc sa invat limba germana,nivelul meu e de incepator. si daca e cineva care sa ma poata ajuta,as dori sa comunicam prin messenger. id-ul meu e mimi_dumitrica@yahoo.com. as putea in schimb ajuta cu limba engleza,nu o cunosc la perfectie.

  • Anonim
    Anonim 7 februarie 2011 la 13:35

    guten tach!sunt bogdan din Vaslui si doresc sa invat lb. germana si nivelul meu este de incepator.
    Adresa de messenger este bogdanl2004@yahoo.com

  • elly1969
    elly1969 17 martie 2011 la 20:59

    Buna!
    Ma numesc Elly si am 41 de ani.Imi doresc sa invat engleza si germana. La engleza sunt la un nivel mediu, iar la germana la nivel de incepator.
    Astept cu nerabdare o persoana dispusa sa ma ajute.
    Multumesc frumos!

  • lavinia
    lavinia 2 aprilie 2011 la 19:50

    Buna sunt Lavinia am 22 de ani.Doresc sa invat limba germana,sunt la un nivel incepator.Am terminat itere si stiu foarte bine limba engleza si ma descurc si cu italiana.Cine este interesat va rog dati-mi add
    sweety.ionela id mess.
    multumesc.

  • mihaelatb
    mihaelatb 29 aprilie 2011 la 22:34

    Buna sunt Mihaela.Doresc sa invat limba germana.Sunt la un nivel de foarte incepator.Astept cu nerabdare o persoana care sa ma ajute!

  • AP_Draw
    AP_Draw 28 iulie 2011 la 15:34

    Buna, sunt Ionut si doresc sa invat limba germana. Nivelul meu este de incepator. Caut o persoana cu care sa vorbesc pe mess/skype pentru a invata mai mult. Ma pricep la informatica in cazul in care doreste cineva sa il ajut. id mess onutz91@yahoo.com.
    Multumesc.

  • Anonim
    Anonim 22 septembrie 2011 la 23:01

    buna sunt stefania am 20 de ani sunt din targoviste si am nevoie sa invat neaparat limba germana eu sunt la nivekuk foarte incepator dar invat si foarte repede in schimb ma pricep destul de bn la limba spaniola dak ma poate ajuta cineva contactatima pe id de mess stefania.pantazi

  • Anonim
    Anonim 6 octombrie 2011 la 12:03

    as vrea si eu sa vorbesc o saptamana germana ca am examen la B2 pe 17.
    Id de mess antig0na_13@yahoo.com

  • Goda
    Goda 8 noiembrie 2011 la 17:05

    Salutare, as dori sa invat si eu limba germana fiind la nivel de incepator si daca se gaseste cineva liber sa comunicam va astept pe id-ul meu: mc_goda multumesc!

  • Anonim
    Anonim 26 noiembrie 2011 la 10:03

    Buna sunt Alin si as dori sa invata limba germana ,engleza si franceza daca se ofera cineva ma contactati pe id-ul de mess:smecheralinpdms multumesc!

  • Anonim
    Anonim 27 noiembrie 2011 la 13:02

    Emanuel am 25 ani si doresc sa invat germana mai bine ,la vorbit sunt la nivel mediu si la scris incepator. id: emy4eveer@yahoo.com
    multumesc anticipat pt ajutor.
    imi patre rau ca nu stiu sa va ajut si eu la alt ceva

  • Anonim
    Anonim 21 ianuarie 2012 la 22:26

    Buna!Sunt Laura si as dori sa invat germana.Momentan sunt la nivelul incepator.La engleza sunt la nivel mediu.

  • Anonim
    Anonim 24 ianuarie 2012 la 14:10

    Buna!
    Sunt Iulia, am 25 de ani,sunt din Dej si vreau sa invat germana, nivelul meu e cel intermediar. Ma intereseaza in mod special conversatia..problemele de gramatica le-am studiat deja si lucrez in paralel cu programe pe calculator foarte eficiente pe care ti le pot recomanda si tie cu caldura.
    id:dumu17@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 24 ianuarie 2012 la 14:19

    Laura..lasa te rog o adresa de mail sau ceva sau contacteaza-ma tu pe mine daca mai esti interesata.
    dumu17@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 12 februarie 2012 la 15:37

    buna vreau si eu un email in limba germana sa il trimit uneii prietene va rog frumos ajutatima:*email:lokyta_n3bunatika_ta@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 14 februarie 2012 la 17:03

    Buna! Vreau sa invat si eu limba germana dar este dificil cand nu poti purta un dialog, daca vrea cineva sa ma ajute sau sa ne ajutam reciproc, id ul meu de skype este ionela.pitesteanu. Nivelul meu este de incepator. Multumesc, Oana.

  • Anonim
    Anonim 26 aprilie 2012 la 12:25

    salut.sunt ionutz.vreau sa conversez cu persoane in limba germana.sunt la nivel mediu.id skype musationutz

  • Anonim
    Anonim 11 iunie 2012 la 17:24

    Hallo!Sunt Lorelei,am 28 ani si locuiesc in Timisoara. Cunosc limba germana la nivel mediu, dar imi lipseste exercitiul conversatiei. Daca vreti sa stam de vorba, id-ul meu de mess este: lorelei.teodoreanu@yahoo.com.

  • Anonim
    Anonim 4 iulie 2012 la 18:02

    Buna ziua!sunt Marian am 25 de ani si de cateva luni sunt in Germania,nivelul meu de converastie este unul incepator,inteleg dar este mai greu cu vorbitul si bineinteles cu scrisul,este cineva dispus sa vb pe messenger in limba germana?Va multumesc anticipat,id meu este stelistu_fgs@yahoo.com.Va doresc o zi linistita si frumoasa in continuare

  • Anonim
    Anonim 10 iulie 2012 la 09:44

    Buna .ma numesc Elena .am 34 de ani .sunt din Bucuresti .imi doresc sa invat lb Germana .acum sunt la nivelul incepator.id meu este schiopu_elena2008

  • Anonim
    Anonim 2 august 2012 la 22:56

    Buna seara! Sunt Iulia, am 36 de ani si locuiesc in Braila. Doresc sa-mi consolidez cunostintele acumulate la limba germana prin conversatie.Daca sunt persoane interesate sa dialogheze la un nivel mediu, ma poate contacta la adresa de mess afin_222.
    Guten Nacht fur alle!

  • Anonim
    Anonim 8 august 2012 la 18:35

    buna sunt alina si ii pot ajuta pe cei care vor sa invete limba germana incepand de la regulile de pronuntie plus alte strategii de invatare ale acestei limbi.dimaalyna este adresa mea de mess

  • Anonim
    Anonim 29 august 2012 la 14:24

    Hallo! Sunt Anca din Baia Mare. Am 25 de ani, nivelul meu la limba germana ar fi A2. Id-ul meu de messenger este soncutean.anca

  • liviu
    liviu 4 octombrie 2012 la 14:21

    sal sunt liviu am 29 de ani si as dori sa invat limba germana sunt la un nivel incepator si de curand am ajuns in germania si as dori sa invat limba in special sa port conversatii id meu este big_teedy@yahoo.com sau cel mai bn la adresa de skype teed4my va multumesc

  • Anonim
    Anonim 21 februarie 2013 la 10:21

    Buna sunt Mihai din Nurnberg si doresc sa invat si eu limba germana id meu este mihai_orban2000 va astept

  • Anonim
    Anonim 8 martie 2013 la 15:55

    Buna, sunt Elena si as vrea sa invat Germana Incepator.
    Pot sa ajut la Matematica, Engleza , Contabilitate.
    calistru_elena@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 13 martie 2013 la 12:27

    Buna sunt Mihaela si as vrea sa invat limba germana.Precizez ca sunt foarte incepatoare si mi-ar trebui germana la nivel avansat foarte urgent. Adresa mea de mail : an1mi2@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 6 aprilie 2013 la 23:48

    buna ma numesc florentina si vreau sa invat mai repede germana incepatori

  • Anonim
    Anonim 15 iunie 2013 la 00:47

    Buna,sunt Maria si vreau sa invat si eu germana.Sunt la nivelul incepator,insa imi e foarte greu sa port o conversatie.Daca e cineva interesat sa ne ajutam,aceasta e adresa mea de mail:micuficamaria@ymail.com

  • Unknown
    Unknown 12 iulie 2013 la 21:18

    doresc sa anvat limba germana,sunt la nivel ancepator,emailul meu ldaniela@mail.ru

  • Anonim
    Anonim 22 iulie 2013 la 19:11

    Buna , sunt Andrei si studiez limba germana , nivelul este de incepator , in schimb pot ajuta la chimie anorganica si Matematica m2 ( le cunosc foarte nine pe amandoua materiile am DAT bacul LA aceste probe ) Adresa mea de messenger este: andreimotausrl@yahoo.com .

  • Anonim
    Anonim 2 septembrie 2013 la 18:07

    Buna sunt Ema ,si studiez germana nivel incepator.Cunosc italiana si engleza intermediar .pentru cine doreste sa exersem adresa mea este celestyes@yahoo.com.

  • Anonim
    Anonim 16 septembrie 2013 la 09:08

    Buna ,sunt cosmeniuc adrian din petrosani si chiar ieri am dat de situl dvs care este foarte bun.Felicitari pentru munca depusa si tineti-o tot asa .!O zi faina sa aveti!

  • Anonim
    Anonim 5 noiembrie 2013 la 23:00

    buna ma numesc crina si sunt din roman as dori sa anvat limba germana sunt ancepatoare

  • Anonim
    Anonim 5 decembrie 2013 la 03:15

    Buna ,
    Ma numesc Maria si as dori sa invat lb germana, sunt incepatoare.Pot ajuta cu lb greaca. alexiuev@yahoo.gr este adresa mea dar prefer comunicarea pe fb

  • Unknown
    Unknown 15 ianuarie 2014 la 14:09

    buna ziua ma numesc Coman Danut si vreau sa invat limba germana cat mai curand..cred ca am trecut de nivelul incepator si vreau sa am conversatii cu cineva in limba germana doar asa cred ca pot invata mai bine si mai repede.stiu si engleza mediu. Adresa mea de mail este danutz_danutz_01@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 22 ianuarie 2014 la 14:31

    salut, sunt Lia, am 44 ani si doresc sa invat limba germana. Daca este cineva dispus sa ma ajute, pot fi contactata pe e-mail: ileananicolae@virgilio.it; multumesc anticipat; din pacate, nivelul meu de cunostinte este scolastic deoarece neavand cu cine vorbi, am uitat-o:

  • Ilie
    Ilie 26 ianuarie 2014 la 00:48

    Salut tuturor, ma numesc Ilie am 22 de ani si locuiesc in Germania, vreau sa invat limba Germana si sa comunic cu oricine doreste pentru acumulare de cunostinte :). Pot fi contactat pe id-ul Tatarciuc.Ilie@yahoo.com sau pe adresa pe www.facebook.com/TatarciucIlie

  • Anonim
    Anonim 27 ianuarie 2014 la 14:48

    Buna ziua.Ma numesc Daniela,am 32 de ani,vreau sa invat limba germana.Daca cineva doreste sa ma ajute id mess chitriuc.daniela

  • Madalina
    Madalina 7 aprilie 2014 la 21:46

    Buna seara, ma numesc Madalina, am 21 de ani si locuiesc in Austria. As dori sa ma poata ajuta cineva sa invat germana prin intermediul skype-ului ( doar audio ) pentru ca am nevoie urgent de un loc de munca! Sunt incepatoare, nu stiu sa port o conversatie... Rog seriozitate nu pierderi de timp!! Id-ul meu de skype este covaciu.madalina92 ! Multumesc .

  • bogdan
    bogdan 6 mai 2014 la 17:01

    Salut.Sunt Bogdan,27 de ani,nivel B1 ,as dori sa imi imbunatatesc si sa exersez germana.Contact turiibogdan@yahoo.com

  • dobre camelia
    dobre camelia 9 mai 2014 la 10:50

    Buna,sunt Camelia ,am 50 ani si doresc sa-mi imbunatatesc si sa exersez limba germana,daca ma poate ajuta cineva id-ul meu este dobre.camelia49@yahoo.com,multumesc,o zi linistita.

  • Maria Edwards
    Maria Edwards 26 iunie 2014 la 17:05

    Buna! Sunt Maria si doresc sa invat limba germana la nivel A1 prin intermediul Skype. Adresa mea este: maria.e76 va rog cand imi trimiteti cererea de prietenie sa specificati ca este pt. curs de germana. Imi place foarte mult limba desi nu o cunosc si vreau sa o invat de placer. La schimb eu va pot ajuta cu limba engleza (conversatii la orice nivel). Invat repede, studiez in domeniul medical. Multumesc!

  • Georgeta Giorgia
    Georgeta Giorgia 1 septembrie 2014 la 23:48

    Buna! Sunt Georgeta urmez cursul de limba germana A2 si as dori sa imi imbunatatesc si exersez limba germana.Daca cineva doreste sa converseze in limba germana email meu este enjoy_205@yahoo.com

Trimiteți un comentariu
comment url