Adjectivul Posesiv Singular in Limba Germana - Tabel Declinare Exemplu - Invata Gratuit Online fara Profesor

In aceasta lectie vom studia un exemplu de declinare [Nominativ, Genitiv, Dativ si Acuzativ] pentru adjectivul posesiv in Limba germana. In tabelul de mai jos poti studia terminatiile pentru Masculin, Feminin, Neutru la Singular , atat ale adjectivului cat si ale substantivului.




Masculin
Feminin
Neutru
N
mein Wagen (automobilul meu)
meine Wohnung         ( locuința mea)
mein Auto ( maşina mea)
AKK
meinen Wagen( peautomobilul meu)
meine Wohnung ( pe locuința mea)
mein Auto ( pe maşina mea)
D
meinem Wagen           (automobilului meu)
meiner Wohnung        ( locuinței mele)
meinem Auto             ( maşinii mele)
G
meines  Wagens (a automobilului meu)
meiner Wohnung        ( a locuinței mele)
meines Autos ( a maşinii mele)



Keywords: Lectii Limba Germana Online Gratuit - Gramatica, Exercitii, Vocabular, Dialoguri Text & Pronuntie Audio pentru Copii, Incepatori, Mediu, Avansati, Fara Profesor. Cursuri, Traduceri, Conversatii, Translator German-Roman, Roman-German, limba germana, gratis, gratuit, conversatie, tutoriale, rapid, invata mp3, video, invata limba germana pe internet singur, nemteasca, muzica, cultura, filme, carti, dictionar, dictionare germane, nemtesti, atractii germania, mancare, personalitati, ciatate, bani, munca, job, job-uri, locuri de munca germania, anunturi germani, berlin, retete, radiouri, radio, teorie si practica, masini, iefine, locuinte, case, apartamente.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url