Carieră Educație Expresii Română Germană

Intrebari si Expresii legate de carieră și educație în română și traducere in limba germană. Aceste expresii te pot ajuta în discuții legate de carieră și educație în limba germană.


Carieră (Karriere):


  1. "Caut un loc de muncă." - "Ich suche nach einer Arbeitsstelle."

  2. "Sunt în căutarea unei oportunități de carieră." - "Ich suche nach einer Karrierechance."

  3. "Am o experiență bogată în domeniu." - "Ich habe viel Erfahrung in diesem Bereich."

  4. "Vreau să aplic pentru acest post vacant." - "Ich möchte mich für diese offene Stelle bewerben."

  5. "Am fost angajat în această companie." - "Ich wurde bei diesem Unternehmen angestellt."

  6. "Vreau să-mi construiesc o carieră de succes." - "Ich möchte eine erfolgreiche Karriere aufbauen."

  7. "Acest loc de muncă necesită cunoștințe avansate de limba germană." - "Diese Stelle erfordert fortgeschrittene Deutschkenntnisse."


Educație (Bildung):


  1. "Învăț la o universitate de prestigiu." - "Ich studiere an einer renommierten Universität."

  2. "Am terminat studiile la facultate." - "Ich habe mein Studium abgeschlossen."

  3. "Mă pregătesc pentru un examen important." - "Ich bereite mich auf eine wichtige Prüfung vor."

  4. "Vreau să obțin o diplomă de master." - "Ich möchte einen Master-Abschluss erhalten."

  5. "Sunt interesat de cursuri de formare." - "Ich interessiere mich für Fortbildungskurse."

  6. "Am fost acceptat la programul de master." - "Ich wurde in das Masterprogramm aufgenommen."

  7. "Am fost admis la un program de schimb internațional." - "Ich wurde in ein internationales Austauschprogramm aufgenommen."

  8. "Sunt un student străin în Germania." - "Ich bin ein ausländischer Student in Deutschland."

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url