Locuință, Chirie Expresii Română - germană

Expresii si întrebări legate de locuință, chirie, închiriere apartament, întreținere și vecini în română și traduse in limba germană. Expresiile te vor ajuta să discuți despre locuință, chirie, întreținere și relația cu vecinii în limba germană.

Locuință (Wohnung):

  1. "Locuiesc într-un apartament mic." - "Ich wohne in einer kleinen Wohnung."

  2. "Cât este chira lunară?" - "Wie hoch ist die monatliche Miete?"

  3. "Locuiesc într-o zonă liniștită." - "Ich wohne in einer ruhigen Gegend."

  4. "Am nevoie de o locuință mobilată." - "Ich benötige eine möblierte Wohnung."

  5. "Cât timp este contractul de închiriere?" - "Wie lange ist der Mietvertrag?"

  6. "Locuința mea are două camere." - "Meine Wohnung hat zwei Zimmer."

  7. "Cum plătesc cheltuielile de întreținere?" - "Wie bezahle ich die Nebenkosten?"

  8. "Trebuie să plătesc depozit?" - "Muss ich eine Kaution zahlen?"

  9. "Caut un apartament de închiriat." - "Ich suche eine Mietwohnung."

  10. "Am închiriat un apartament." - "Ich habe eine Wohnung gemietet."

  11. "Platesc chiria lunar." - "Ich zahle die Miete monatlich."

  12. "Cât costă chirie lunar?" - "Wie viel kostet die Miete pro Monat?"

  13. "Locuiesc într-un bloc de apartamente." - "Ich wohne in einem Mehrfamilienhaus."

  14. "Am un contract de închiriere." - "Ich habe einen Mietvertrag."

  15. "Proprietarul locuinței este foarte amabil." - "Der Vermieter ist sehr freundlich."

  16. "Am nevoie de permisiunea proprietarului pentru a face modificări." - "Ich brauche die Erlaubnis des Vermieters, um Änderungen vorzunehmen."


Întreținere (Wartung):


  1. "Aparatul de aer condiționat nu funcționează." - "Die Klimaanlage funktioniert nicht."

  2. "Trebuie să repar robinetul." - "Ich muss den Wasserhahn reparieren."

  3. "Am nevoie de ajutor cu problemele electrice." - "Ich brauche Hilfe bei elektrischen Problemen."

  4. "Curăț periodic apartamentul." - "Ich reinige die Wohnung regelmäßig."

  5. "Am o problemă cu instalația electrică." - "Ich habe ein Problem mit der Elektrik."

  6. "Trebuie să reparam robinetul." - "Wir müssen den Wasserhahn reparieren."

  7. "Mai am nevoie de reparații la acoperiș." - "Es sind noch Reparaturen am Dach notwendig."



Vecinii (Nachbarn):


  1. "Am vecini amabili." - "Ich habe freundliche Nachbarn."

  2. "Nu deranjați vecinii după ora 22:00." - "Die Nachbarn nach 22 Uhr nicht stören."

  3. "Am petrecut o seară plăcută cu vecinii." - "Ich habe einen angenehmen Abend mit den Nachbarn verbracht."

  4. "Am avut o discuție cu vecinii cu privire la zgomot." - "Ich habe mit den Nachbarn über Lärm gesprochen."


Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url