La Scoala 20 Expresii Română - Germană

Expresii, întrebări utile pentru școală în română cu traducere in germană. Expresile te pot ajuta să comunici la școală cu profesorul, colegii , atunci când ai nevoie de ajutor sau când dorești să pui întrebări.


  1. "Cred că am o întrebare." - "Ich glaube, ich habe eine Frage."

  2. "Nu înțeleg acest concept." - "Ich verstehe dieses Konzept nicht."

  3. "Pot să merg la toaletă, te rog?" - "Darf ich bitte auf die Toilette gehen?"

  4. "Unde este sala de clasă pentru cursul de matematică?" - "Wo ist der Klassenraum für den Mathematikunterricht?"

  5. "Aveți un creion pe care îl pot împrumuta?" - "Hast du einen Bleistift, den ich ausleihen kann?"

  6. "Ce teme avem pentru mâine?" - "Welche Hausaufgaben haben wir für morgen?"

  7. "Profesorul nostru de istorie este foarte strict." - "Unser Geschichtslehrer ist sehr streng."

  8. "Cum se pronunță acest cuvânt corect?" - "Wie wird dieses Wort richtig ausgesprochen?"

  9. "Am terminat de făcut tema pentru astăzi." - "Ich habe meine Aufgaben für heute erledigt."

  10. "Când avem examenul final?" - "Wann haben wir die Abschlussprüfung?"

  1. "Ce notă ai primit la test?" - "Welche Note hast du in der Prüfung bekommen?"

  2. "Voi avea nevoie de mai mult timp pentru a termina proiectul." - "Ich werde mehr Zeit benötigen, um das Projekt abzuschließen."

  3. "Aș dori să discut cu profesorul meu despre progresul meu." - "Ich möchte mit meinem Lehrer über meinen Fortschritt sprechen."

  4. "Care este tema pentru compunerea de săptămâna viitoare?" - "Was ist das Thema für den Aufsatz nächste Woche?"

  5. "Când se încheie semestrul acesta?" - "Wann endet dieses Semester?"

  6. "Pot să împrumut o carte din bibliotecă?" - "Kann ich ein Buch aus der Bibliothek ausleihen?"

  7. "Voi participa la concursul de dictare." - "Ich werde am Diktatwettbewerb teilnehmen."

  8. "Materia la care mă descurc cel mai bine este matematica." - "Mein bestes Fach ist Mathematik."

  9. "Ce trebuie să învăț pentru examenul final?" - "Was muss ich für die Abschlussprüfung lernen?"

  10. "Am nevoie de ajutor la rezolvarea acestui exercițiu." - "Ich brauche Hilfe bei der Lösung dieser Übung."

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url