Bucătărie 22 Expresii Română - Germană

Expresii sau fraze comune în bucătărie, pentru gatit, servit masa în română cu traducere in germană:

  1. "Vreau să fac o supă de pui astăzi." - "Ich möchte heute eine Hühnersuppe machen."

  2. "Cum se face sosul de roșii?" - "Wie macht man die Tomatensauce?"

  3. "Ai nevoie de oala mare pentru a fierbe pastele." - "Du brauchst einen großen Topf, um die Nudeln zu kochen."
  4. "Am nevoie de un tocător pentru legume." - "Ich brauche einen Gemüseschneider."

  5. "Poftă bună!" - "Guten Appetit!"

  6. "A adăuga sare și piper după gust." - "Salz und Pfeffer nach Geschmack hinzufügen."

  7. "Cum se face această rețetă?" - "Wie macht man dieses Rezept?"

  8. "Trebuie să preîncălzești cuptorul la 180 de grade Celsius." - "Den Ofen auf 180 Grad Celsius vorheizen."

  9. "Nu uita să torni ulei de măsline în tigaie înainte să prăjești carnea." - "Vergiss nicht, Olivenöl in die Pfanne zu gießen, bevor du das Fleisch brätst."

  10. "Am uitat să cumpăr smântână pentru desert." - "Ich habe vergessen, Sahne für das Dessert zu kaufen."

  11. "Mai am nevoie de două ouă pentru rețeta asta." - "Ich brauche noch zwei Eier für dieses Rezept."

  12. "Cât timp trebuie să fierb cartofii pentru piure?" - "Wie lange müssen die Kartoffeln für das Kartoffelpüree kochen?"

  13. "Am nevoie de o sită pentru a scurge pastele." - "Ich brauche ein Sieb, um die Nudeln abzutropfen."

  14. "Pentru acest desert, aveți nevoie de ciocolată neagră de bună calitate." - "Für dieses Dessert benötigen Sie hochwertige dunkle Schokolade."

  15. "Această rețetă necesită unt nesărat." - "Dieses Rezept erfordert ungesalzene Butter."

  16. "Puneți apa la fiert înainte să adăugați orezul." - "Kochen Sie das Wasser, bevor Sie den Reis hinzufügen."

  17. "Dacă nu ai zahăr, poți folosi miere ca îndulcitor." - "Wenn Sie keinen Zucker haben, können Sie Honig als Süßungsmittel verwenden."

  18. "Am terminat de tăiat legumele pentru salata de crudități." - "Ich habe das Gemüse für den Rohkostsalat fertig geschnitten."

  19. "Care este secretul tău pentru a face o omletă pufoasă?" - "Was ist dein Geheimnis für ein luftiges Omelett?"

  20. "Nu am suficientă făină pentru a face aluatul." - "Mir fehlt das Mehl, um den Teig zuzubereiten."

  21. "Am lăsat carnea la marinat peste noapte." - "Ich habe das Fleisch über Nacht mariniert."

  22. "Pentru o supă aromată, adăugați câteva frunze de dafin." - "Für eine aromatische Suppe fügen Sie einige Lorbeerblätter hinzu."

Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url