La Doctor - Expresii Română Germană

Expresii si cuvinte utile pentru a comunica cu un doctor sau personalul medical în română cu traducere in germană. Aceste expresii vă pot ajuta să comunicați cu personalul medical în diferite situații legate de boli, tratamente, îngrijire medicala, alte probleme de sănătate.


  1. "Am nevoie de ajutor medical." - "Ich brauche ärztliche Hilfe." (în germană)

  2. "Ce simptome aveți?" - "Welche Symptome haben Sie?" (în germană)

  3. "Mă doare capul." - "Mir tut der Kopf weh." (în germană)

  4. "Am febră și tuse." - "Ich habe Fieber und Husten." (în germană)

  5. "Am o alergie la penicilină." - "Ich bin allergisch gegen Penicillin." (în germană)

  6. "Am avut o cădere de tensiune arterială." - "Ich hatte einen Blutdruckabfall." (în germană)

  7. "Sunt alergic(ă) la aspirină." - "Ich bin allergisch gegen Aspirin." (în germană)

  8. "Am fost diagnosticat(ă) cu gripă." - "Mir wurde die Grippe diagnostiziert." (în germană)

  9. "Mi-am pierdut cunoștința pentru scurt timp." - "Ich habe kurzzeitig das Bewusstsein verloren." (în germană)

  10. "Mă simt slăbit(ă) și am greață." - "Ich fühle mich schwach und habe Übelkeit." (în germană)

  11. "Aveți vreun sfat sau tratament pentru durerea de gât?" - "Haben Sie einen Rat oder eine Behandlung für Halsschmerzen?" (în germană)

  12. "Vreau să fac o programare pentru o consultație." - "Ich möchte einen Termin für eine Konsultation vereinbaren." (în germană)

  13. "Am nevoie de o rețetă pentru medicamente." - "Ich benötige ein Rezept für Medikamente." (în germană)

  14. "Vă rog să-mi explicați diagnosticul și opțiunile de tratament." - "Bitte erklären Sie mir meine Diagnose und Behandlungsoptionen." (în germană)

  15. "Mulțumesc pentru îngrijirea dumneavoastră." - "Vielen Dank für Ihre Pflege." (în germană)

  16. "Am un junghi în partea stângă a pieptului." - "Ich habe einen Stichschmerz auf der linken Seite meiner Brust." (în germană)

  17. "Mă simt slăbit(ă) și am amețeli." - "Ich fühle mich schwach und habe Schwindel." (în germană)

  18. "Cât timp trebuie să iau aceste medicamente?" - "Wie lange muss ich diese Medikamente einnehmen?" (în germană)

  19. "Am avut o alergie severă și am nevoie de ajutor imediat." - "Ich hatte eine schwere Allergie und brauche sofortige Hilfe." (în germană)

  20. "Mi-am înțepat degetul și sângerează." - "Ich habe mich in den Finger gestochen und es blutet." (în germană)

  21. "Există vreo restricție alimentară pe care trebuie să o urmez?" - "Gibt es irgendwelche diätetischen Einschränkungen, die ich beachten muss?" (în germană)

  22. "Am avut o fractură la picior și are nevoie de o radiografie." - "Ich habe einen Beinbruch und brauche ein Röntgenbild." (în germană)

  23. "Mă doare gâtul și am dificultăți la înghițire." - "Ich habe Halsschmerzen und Schluckbeschwerden." (în germană)

  24. "Am nevoie de o consultație urgentă." - "Ich brauche eine dringende Konsultation." (în germană)

  25. "Vreau să efectuez un test de sânge." - "Ich möchte eine Blutuntersuchung durchführen lassen." (în germană)

  26. "Ce măsuri de precauție ar trebui să iau în timpul recuperării?" - "Welche Vorsichtsmaßnahmen sollte ich während der Genesung treffen?" (în germană)


Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url